Minua ihmetyttää ihmisten toiminta.

Toisaalta en tiedä voinko valittaa aiheesta koska tiedän että oma käyttäytymiseni ei kovinkaan suuressa määrin vastaa sisäistä maailmaani.

Toisaalta on täysin turha kysyä voinko valittaa. Totta munassa voin.

Minua ihmetyttää se, miksi on niin saatanan vaikea vastata viestiin. Eli lähinnä se miksi eräs ei halua vastata mun viestiin. Miksi se ensin lähettää viestejä enemmän kuin tarpeeksi ja sitten ei ollenkaan. Miksimiksimiksi? Ja kun kysymys olisikin vain yhdestä viestistä, mutta kun ei. Tuhat kymmentä miljoonaa kirosanaa.

Ei vaan. Ei mua oikeesti vituta noin paljon. Mulla on nyt ihan hyvä olla. Mutta ihmetyttää vaan, että niin.

Kyrsii tällainen odottelu. Siis ei sen viestien odottelu, siitä olen jo luopunut, tai ainakin uskottelen itselleni että olen luopunut. Mutta kun me nähdään vasta sitten joskus. Ja näyttää siltä että herralle on ihan sama nähdäänkö vaiko ei.

Äh, ja tuntuu kuitenkin niin tyhmältä valittaa koska itse olen tällainen tuppisuinen ja sulkeutunut tunnevammainen paska.

Kamalaa valittamista. Pitää lopettaa, koska mulla on oikeasti ihan hyvä olo. Valittaminen vaan saa mut pahalle tuulelle, ja kaikki jotka tätä märsäystä sattuvat lukemaan.

Hip hei, lähdenpä nauttimaan elämästä ja live-musiikista. (Luestipa teennäiseltä. Kyllä mulla on ihan kivaa. Ihan varmasti on. No on on!!!!!)