Muistui taas mieleeni asia jonka olen onnistunut hautaamaan johonkin kaiken sälän alle.

Ihminen, josta pidin todella paljon ja joka piti minusta, lakkasi yhtäkkiä olemasta. Kyllä se elää edelleen, mutta se lakkasi olemasta  minulle. Katosi. Miksi helvetissä?! Mitä minä tein? En vaan käsitä. En sitten niin millään. Ensin tosiaan ajattelin että en tarvitse mitään selityksiä, haluan vain kuulla sen häneltä itseltään. No, hän ei antanut kuulua itsestään vaan katosi. En saanut minkäänlaista selitystä, minkäänlaista varmistusta, minkäänlaista tietoa siitä että hän ei nyt olekaan enää niin innostunut.

EI JUMALAUTA!!!! MIKÄ IHMISIÄ RIIVAA???

Pistää kyllä oikeesti kiehumaan tuollainen. Suurimman osan ajasta annan asian olla, mutta välillä se näköjään pomppaa pinnalle. Ei vittu mitä toimintaa. Ei noin vaan tehdä. MIEHET!!!! Ei ollut ensimmäinen kerta kun jamppa lopettaa yhteydenpidon ja jättää minut ihmettelemään mitä tein tai sanoin väärin. Enkä minä koskaan saa tietää onko vika minussa vai niissä. Saatanan saatana että raivostuttaa.

Vaikka olihan toi meidän touhu hirveetä räpellystä. Minä olen hirveetä räpellystä tällä hetkellä. Olis vaan saanut hoitaa homman niinkuin mies. Vaikka eihän sitä pikkupoikaa voi mieheksi kai kutsuakkaan, vaikka se ilmeisesti kuvittelee olevansa ikäistään vanhempi. Paskat. Kyllä mä itsekin ajattelin että tää ois harvinaisen fiksu tapaus, sellainen joka ei tekis mitään tällaista. Taisinpa erehtyä.

Minä pelkään monia asioita. Mutta on alkanut näyttää siltä että miehet (tai pikkupojat) ovat tuhat kertaa pahempia minuun verrattuna, ne ovat pelkureita. Olen ehkä hysteerinen, tunnevammainen, itsesäälissä kierivä ja epävarma paska joka esittää olevansa jotain muuta kuin oikeasti on, mutta pelkuri minä en ole.

SAATANA!

Asian olisi helpompi antaa olla, ellei tämä jamppa olisi hyvän ystäväni hyvä ystävä. Varmasti jonain päivänä jossain kohtaamme ja mitäs siinä sitten sanot? Kiitti vitusti kun teit noin nätisti. Katonko vaan pahasti ja poistun paikalta? Ei se tilannetta parantais mihinkään suuntaan, sais vaan sen tuntemaan olonsa paskaks. Enkä minä ole sellainen mulkku. Totuushan on, että minä en osaa vihoitella ihmisille, varsinkaan päin naamaa. (pelkuri)

Vittuun kaikki sanon minä.