Päivän ajatus: Ehkä se on ihan oikein että maailmasta loppuu öljy. Ehkä se on parempi, että ihmiskunta joutuu taantumaan takaisin 1800-luvulle. Ei se minusta niin pahalta kuulosta.

Päivän erikoisuudet: Puhuin juuri 45 minuuttia puhelimessa. Minä menen tänään kaupunginteatteriin. Taisin saada nelosen kevään stressaavimmasta ja koko kouluajan vaikeimmasta kurssista. Tämä varmistuu lähipäivinä, mutta näyttäisi nyt aika vahvasti siltä.

Näin unta kahdesta pienestä tappajapallosta. Lopussa minä murskasin sen toisen jalallani. Se oli elävä tappajapallo, eikä se kuollut ihan helpolla.
Näihin näkemiini tappamisuniin on kummallakin kerralla liittynyt entisaikojen ystäväni, jota olen nähnyt viimeaikoina taas enemmän.

Ball
To see or play with a ball in your dream, symbolizes completeness and wholeness. It may also indicate that you need to be more in tune with the inner child within.

Siis. Unessani näin pallon, joka oli paha, ja jonka minä murskasin. Olenko minä siis murskannut sisäisen lapseni? Tuskin. Päinvastoin, tuntuu siltä että alan löytää sen taas.

To dream that you are watching a ball game, indicates that you need to take more of an initiative. Your lack of action may stem from your shyness which you must overcome. Perhaps you are too over self-conscious.

Mitäihmettä!? Mistä minun alitajuntani tietää mitä pallo merkitsee?! Voi lol :D

"Kenties olet liian itsetietoinen". Ai että kenties! Eikö se ollut eilen kun minä päätin antaa itseni olla. Päästää itsestäni irti. Let go let go let go let go! Let thy will be done! Unessa ei ollu pallopeliä, vaan pallo jolla oli oma tahto. Se tahtoi syödä toisia. Se pallo oli minun itsetietoisuuteni, joka söi minun vapauttani ja persoonaani. Ja minä murskasin sen! Hah!

Tai ehkä minä ylitulkitsen. Mutta paskaakos siitä, jos se tekee minut onnelliseksi!

Crush
To dream that you are crushing something, denotes that you are under tremendous stress over a decision that you need to make.

Killing
To dream that you killed someone, forewarns that heavy stress may cause you to lose your temper and self-control. This dream may also represent a part of you or your life that you wish would leave you alone and stop creating a nuisance. Killing may represent the killing off of old parts of yourself and old habits.

En minä nyt niin stressaantunut ole. Vaikka täytänkin elämäni kiireellä. Minä voin hienosti. Vaikka korvan takana onkin monta hoitamatonta asiaa.

Mutta mitä se entisaikojen ystävä niissä unissa tekee? "killing off of old parts of yourself and old habits." Niinpä tietenkin.