Örvellystä. Darraääliöt. Elämä on hauskaa, hysteeristä suorastaan.

Darratreeneissä minä soitin hyvin, kuulostin ja tunnuin hyvältä. Tunsin itseni staraksi. Meillä on kohta valmis taas uusi maailman paras biisi.

Hengailua kiharapäisen ystäväni kanssa, se itsekin sanoi että me ollaan ihan ku pariskunta. Se on niin totta, ja on niin hienoa että on nyt selvää että me ei oikeasti olla pariskunta eikä edes haluta olla. Me vaan ollaan parhaita hengailuystäviä ikinä.

Nähtiin eilen kavereiden bändi taasen keikalla. Minua yritettiin parittaa sille toiselle kitaristille tuossa jokunen kuukausi sitten, mutta se oli juuri eronnut ja minä vielä pahasti hukassa. Tänään hengailtiin samassa porukassa ja se selvästikkin silmäili mua. Siinäpä silmäilee. Olen tosi ruma koska olen nukkunut tosi vähän ja juonut tosi paljon. Tämä kitaristi on ehdottoman pantava, mutta luulenpa että siihenpä kiinnostukseni aste sitten jääkin.

Tällaiset viikonloput vaan hivelevät itsetuntoa ja -luottamusta ihan hirmuisen paljon. Ach sieben.