Don't let your future repeat your past
Away with your faded photographs
They're colours on paper that won't last

Sillä on tyttöystävä. Ja vaikka tämä ei kestäisi, sillä tulee olemaan tyttöystäviä. Kauniita, blondeja, suloisia, herttaisia, viehättäviä. Enemmän sen kaltaisia. Minä en vaan sovi.

Hitto se pisti taas surulliseksi tänään. Kun tajusin asian, kuinkahan monetta kertaa.

Ja minua odottaa jokin parempi. Rakas ystäväni sanoi sen taas tänään, hän ei ole yhtään huolissaan minusta, hän tietää että minä löydän vielä sen joskus. Kun vaan itsekkin uskoisin siihen, kun se vaan olisi totta.

Olen helvetillisessä kännissä vieläkin. Vedin perseet, koska halusin hukuttaa jotain. Meidät. Huomisen. No, huomenna odotta helvetillinen krapula ja morkkis.

EI JUMALAUTA MUN TÄYTYY PÄÄSTÄÄ SIITÄ IRTI TAI MUN ELÄMÄSTÄ EI TULE KOSKAAN MITÄÄN. MÄ RAKASTAN SITÄ ENEMMÄN KUIN VELJEÄ, MUTTA SIITÄ EI KOSKAAN TULE MUN OMAA. Eikä ole tarkoituskaan.

P.S. On niin perseestä tulla yksin kotiin baari-illan jälkeen tietäen, että joutuu viettämään seuraavan päivänkin yksin, krapulassa, tiedostaen kaikki ne hoitamattomat työt joita on lykännyt eteenpäin jo aivan liian pitkään.