Itkupotkuraivarit. Paitsi että enhän minä raivostu, minä olen vaan vähän suuttunut. Ei vaan vittuuntunut. Itkettää, suututtaa, vituttaa. Enää ei harmita, harmitus on siirtynyt seuraavalle asteelle.

Mitä minä tein väärin? Annoinko liian paljon liian nopeasti? Vai liian vähän? Miten minun olisi pitänyt käyttäytyä? Mitä olisi pitänyt sanoa? Olisiko pitänyt jättää jotain sanomatta?

Ihan kun en olisi jo tarpeeksi itsetietoinen.

Itkettää, suututtaa, vituttaa. Koska minä en olisi halunnut Jeff Buckleyn Last Goodbyen kertovan meistä.

Mutta jumalauta kaikista eniten vituttaa se että se vaan HÄVISI! Jos se olisi sanonut että muutti mielensä, tai että ei tästä tule mitään kun asutaan liian kaukana, tai että sitä vaan ei syystä tai toisesta nappaa, voisin skitsota aiheesta.
Mutta kun ei. Mulla on (taas) sellainen olo että mut on unohdettu. Mut halutaan häivyttää. Tulee sellainen olo, että se haluaa vähin äänin hankkiutua musta eroon ja unohtaa että olen olemassa. Tulee kärpäsenpaskan kokoinen olo. Vitun runkku.

Jos joku josta tykkään sanois mulle suoraan, että ei kiitos, muutin mieleni, mä en tiedä miten reagoisin. Menisin varmaan palasiksi. Tai sitten en. Koska kukaan ei ole uskaltanut sanoa sitä mulle suoraan. Olenko mä oikeasti niin skitso että miehet katsovat parhaaksi poistua vähin äänin takavasemmalle?

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Helvetti.

Mä en ikinä parane jos kukaan ei koskaan sano mulle mikä mussa mättää.

:) Voi lol, mä kuulostan aivan järkyttävältä. Mä kuulostan naiselta. Mä kuulostan samalta kuin kaikki mun ääliöystävät. Skitsoystävät. Naiset. Yhyybuhuu mikä mussa on vikana kun kukaan ei rakasta mua. Voi kyynel tätä elämää.

Mutta edelleenkin olen sitä mieltä että tuollainen käyttäytyminen on perseestä. Ei toiselle sanota että se on kaiken arvoinen ja ihana ja sitten häivyttäydytä sen elämästä vaivihkaa.

Haluaisin jonkun miehisen selityksen tuollaiselle käyttäytymiselle. Mutta minun parhaimmilta miehisyyksiltäni en voi asiasta kysyä. Minun parhaat miehisyyteni ovat liian läheisiä suuntaan taikka toiseen. Onneksi <3