Eriskummallinen tunteiden myrsky.

Urination

To see urine in your dream, signifies feelings you have rejected.


To dream that you are urinating, symbolizes a cleansing and release of negative or repressed emotions. Urination is symbolic of having or lacking basic control in your life.


To dream that you are urinating in public, symbolizes a lack of privacy in your affairs or your need to make a public apology or confession.


Töissä oli tänäänkin oikein ihanaa. Käskettiin keksiä tapahtumalle nimi. Minä olen yleensä maailman huonoin tuollaisissa. Ehkä minä en sitten olekaan maailman huonoin, sillä mieleeni tupsahti sana, joka oli melkein kaikkien mielestä sopiva, oivaltava. Olisin voinut luistaa siitä, sillä nimeä oli iso työryhmä pohtimassa. Olisin myös voinut jänistää ja pitää suuni kiinni. Muutama viikko sitten olisin varmasti ollut hipihiljaa. Mutta avasin suuni, ja minun ehdotukseni meni läpi, vaikka yksi olikin sitä vastaan. Jehei.

Sain siis tänäänkin tehdä hanttihommia, mutta myös jotain ihan oikeeta. Siinä oikeassa olin ihan paska, mutta minä olenkin harjoittelija. Eikä se oikea homma edes ollut minun alaani. On hyvä mieli, koska minulla on hyvä mieli vaikka olinkin ihan paska. Koska minun ei tarvitse olla paras kaikessa.
Hassua kun ihmiset töissä vaan istuvat kahvilla rentoina eivätkä panikoi. Kellään ei ole kiire, vaikka oikeastaan onkin. Hommat vaan hoituvat melkein itsestään. Ihan uskomatonta.

On myös ihanaa että harjoitteluni on alkanut näillä puuhasteluhommilla, sillä niitä tehdessä olen päässyt tutustumaan ihmisiin. Ne ihmiset vaikuttavat ihanilta. Olen ihan ihmeissäni kuinka hyvältä kaikki onkin tuntunut. Kyllä se tästä vielä muuttuu, olen aika varma. Mutta voinpa ainakin olla onnellinen tästä hienosta alusta.

Mutta kotiin päästyäni minut valtaa suru. Ja tyhjyys. Ja sitten olen taas onnellinen, ja sitten taas surullinen. Tiskatessani aloin pillittää ajatellessani äitiä. Nytkin alan pillittää. Manics-ystäväni soitti äsken ja pyysi minut lettukesteihin. Ei ole aikaa pillittää.

Olen myös melkein itkenyt sitä kun herra-ignoteeraan-sinut-täysin on ignoteerannut minut täysin. Minä olen räytynyt, mutta itkemisen sijaan olen vain huokaillut ja hymyillyt. En sillä tavalla kuin ihastuneena huokaillaan ja hymyillään, tämä on jotain muuta. Minä olen niin haikeana että varmaan halkean kohta.

Nyt täytyy lähteä syömään niitä lettuja. Itken sitten myöhemmin. (Tuo lause on ollut minun kiroukseni. Ei ole enää.)