Äiti aikoo jäädä hermolomalle. Hyvä äiti. Minua pelottaa lähteä juhannuksena mökkeilemään, koska siellä on humalainen äiti, joka aikoo jäädä hermolomalle. Mutta minä aijon mennä sinne ja humaltua itsekin, nauttia enon ja serkun olemassaolosta ja rentoutua. Ja olla äitin kanssa.

Äsken kokoonnuttiin tyttöporukalla porkkanakakun ja kahvin äärelle. Ja puhuttiin parisuhteista. Niitten parisuhteista. Siitä kuinka onnellinen yksi on, siitä kuinka onnellinen toinen on ja siitä kuinka tasaisen mukavaa kolmannella on. Kiitos tytöt, yhtään ei tullut ulkopuolinen olo.

Ensi viikolla vanhenen. Pidetään puistosynttärit ystävän kanssa.

Olen tehnyt töitä ja ajatellut kiharapäistä vähän liikaa. Töiden jälkeen soitin sille, josko se olisi tehnyt minulle ruokaa. Olisi tehnyt, jos ei olisi ollut nukkumassa. Se on ihana. Minä rakastan sitä. Mutta en tiedä kuinka paljon, tai millä tavalla. Meidän on pakko puhua, pakko päästä lähemmäs jotta voidaan ratkaista tämä touhu johonkin suuntaan.